African American Weddings
Options

music music, and MORE music

So, i am listing love songs to play during the cocktail hour and dinner. Here is what i have so far.. What do you think? If you can think of any songs i should add please let me know.. Oh, just an fyi, neither the FI or myself like Anita Baker much so that's why none of her songs are there.  lol  My taste is very versitle so it can be from any Genre. THANKS LADIES
  1. Still in love- brian Mcknight
  2. spend my life with you Eric Benet
  3. Id rather luther vandross
  4. There goes my baby uncle Charlie
  5. You put a move on my heart- tamia
  6. all this love – el debarge
  7. loving somebody when somebody loves you back- teddy p
  8. love you for life- jodeci
  9. you mean the world to me- toni Braxton
  10. what you wont do for love- bobby  Caldwell
  11. as always- Stevie wonder
  12. I was made to love you- Gerald levert
  13. Every time I close my eyes- Babyface
  14. these arms of mine- otis redding
  15. cause I love you- lenny Williams
  16. so into you- tamia
  17. going in circles – friends of distinction
  18. Can you stand the rain- New Edition
  19. Your love- Boys to men
  20. you- jesse powell
  21. you- raheem devahgn
  22. sobeautiful- musiq
  23. don’t change- musiq
  24. here and now- luther
  25. could it be im falling in love- spinners
  26. truly yours- the spinners
  27. be with you- beyonce
  28. love – destiny’s child
  29. Never been in love- talib kweli
  30. love language- talib
  31. if this world were mine- luther
  32. forever I do
  33. lets stay together- al green
  34. love ballad- ltd
  35. Let you go- beyonce
  36. I cant stop loving you- kem
  37. I want to be closer to you baby- switch
  38. for the love of you- isley brothers
  39. make it work- neyo
  40. lost without you- robin thicke
  41. stay with you- john legend
  42. Make you feel my love- Adele
  43. it had to be you- harry conic jr
  44. I will- the beatles
  45. In my life- the beatles
  46. always and forever
  47.  tonight I celebrate my love- Roberta Flack
  48. your song- Elton john
  49. wonderful world- louis Armstrong
  50. something- the beatles
  51. all my life- k-ci and jo jo
Wedding Countdown Ticker When you are in love you cant fall asleep because reality is finally better than your dreams. ~ Dr Seuss

Re: music music, and MORE music

  • Options
    edited December 2011
    I LOVE this list! (Need t get started on mine). SO I might have to "borrow" a few of these.Wink
  • Options
    edited December 2011
    borrow away lol we are here to share
    Wedding Countdown Ticker When you are in love you cant fall asleep because reality is finally better than your dreams. ~ Dr Seuss
  • Options
    edited December 2011
    I sooooooooooooooo love the ladies on this board!
  • Options
    edited December 2011
    LOL... We are here to help eachother through one of the most wonderful and stressful events in our lives. 
    Wedding Countdown Ticker When you are in love you cant fall asleep because reality is finally better than your dreams. ~ Dr Seuss
  • Options
    edited December 2011
    The ultimate love song!!!!  Mister Silky Smooth himself Will Downing accompanied by Rachelle Ferrell (Nothing has ever felt like this)

    http://www.youtube.com/watch?v=apu7q18AkSs

    Thanks for listing cause I'm not just gonna borrow I'm gonna just print this out. LOL
    Wedding Countdown Ticker Follow Me on Pinterest
  • Options
    edited December 2011
    In Response to <a href="http://forums.theknot.com/Sites/theknot/Pages/Main.aspx/cultural-wedding-boards_african-american-weddings_music-music-music?plckFindPostKey=Cat:Cultural Wedding BoardsForum:400Discussion:00de4f91-50ca-4296-ae43-81ef5494078ePost:58a8ed6d-fe66-4a09-b70e-dd5ef5c97c8a">Re: music music, and MORE music</a>:
    [QUOTE]The ultimate love song!!!!  Mister Silky Smooth himself Will Downing accompanied by Rachelle Ferrell (Nothing has ever felt like this) <a href="http://www.youtube.com/watch?v=apu7q18AkSs" rel='nofollow'>http://www.youtube.com/watch?v=apu7q18AkSs</a> Thanks for listing cause I'm not just gonna borrow I'm gonna just print this out. LOL
    Posted by djscat[/QUOTE]

    LOL!!!!!!!!!!! That's what I did, just didn't wanna say it rofl!
  • Options
    edited December 2011
    In Response to <a href="http://forums.theknot.com/Sites/theknot/Pages/Main.aspx/cultural-wedding-boards_african-american-weddings_music-music-music?plckFindPostKey=Cat:Cultural Wedding BoardsForum:400Discussion:00de4f91-50ca-4296-ae43-81ef5494078ePost:58a8ed6d-fe66-4a09-b70e-dd5ef5c97c8a">Re: music music, and MORE music</a>:
    [QUOTE]The ultimate love song!!!!  Mister Silky Smooth himself Will Downing accompanied by Rachelle Ferrell (Nothing has ever felt like this) <a href="http://www.youtube.com/watch?v=apu7q18AkSs" rel='nofollow'>http://www.youtube.com/watch?v=apu7q18AkSs</a> Thanks for listing cause I'm not just gonna borrow I'm gonna just print this out. LOL
    Posted by djscat[/QUOTE]

    LMAO!!! i was gonna suggest that.. what i did was i asked one of my fb groups to give me love songs. and they just started listing them.
    i also googled wedding songs and copied from there.  Some i did think up myself lol.  You gotta use all of your resouces  And i have now provided a resource.
    Wedding Countdown Ticker When you are in love you cant fall asleep because reality is finally better than your dreams. ~ Dr Seuss
  • Options
    FabbiegirlFabbiegirl member
    First Comment
    edited December 2011
    You got a good list. Love the selections.
  • Options
    edited December 2011
    Yes! THANK YOU!  I  am going to just go ahead and copy these into my email address! Thanks...these are all great
    Wedding Countdown Ticker
  • Options
    edited December 2011
    i clicked print for this list! Wink thanks!! :) i love whenever you call --brian mcknight and mariah carey...
  • Options
    edited December 2011
    i forgot to add ALL MY LIFE - K-ci and Jo jo
    Shameless- garth brooks (dont judge me! lol)
    just to see you smile- Tim McGraw
    Love, need, and want you Patti Labelle
    Crazy love- brian mcknight
    As- Stevie Wonder
    All the man that i need - Whitney Houston
    No Air- jordan sparks and Chris Brown
    I'll be there- Jackson 5
    you are my lady- Freddy Jackson
    Angel of Mine- Monica
    Tell me what you want me to do- Tevin Campbell
    Promise- Jagged Edge
    lets get married- Jagged Edge
    Someone to love- Jon B
    Everytime i close my eyes- Babyface and Mariah
    You make me feel brand new- The stylistics
    Fortunate- Maxwell
    Why I love you so much Monica

    Wedding Countdown Ticker When you are in love you cant fall asleep because reality is finally better than your dreams. ~ Dr Seuss
  • Options
    edited December 2011
    Thanks for the list :)
    Wedding Countdown Ticker Follow Me on Pinterest
This discussion has been closed.
Choose Another Board
Search Boards