• Images
  • Text
  • Find a Couple + Registry
GO

gypsylynn2005 member

About

Username
gypsylynn2005
Joined
Visits
2
Last Active
Roles
Member
Points
9
Badges
2

Replies

  • I got them a few days before the wedding and completly forgot about them til the day before when we had to take everything to the venue. My MOH actually mentioned them littering in the ocean if they made it to there too so we opened em up at the ven…
  • Do y'all know if there is any possible way to upload pics from mobile?
  • I totally get the not wanting to lose it thing! I think your idea is nice and well thought out too. My FI got me a second ring, his emerald birth stone, to wear while working. I teach scuba diving and my e ring is just one solitare diamond...I'd fre…
  • Thanks! That helps a lot!
  • I'm not having actual nightmares since I tend to not remember my dreams, but I do have this awful worry with not finding a singer in time. Mine bailed last minute, 2 days ago. Now we are on the hunt with 18 days left! Eek! To top it off, we will be …
  • Ah crap! Thanks! I think it's a pretty common name though too, hopefully that works in my favor..and the fact it'll be changed in 3 weeks! lol.
  • That also sounds high to me. I expect to pay a lot more for things since I'm on an island in Guam and choices are slim usually too. I'm paying 55 for hair and makeup each for 7. Our lady and her assistants are also traveling to our hotel. We got a d…
  • They aren't dating yet even is also why I was pretty surprised. They just met this week. They have been on 1 date...the one we went with them on. It is kind of a DW...there are guests that live here in Guam (the knot didn't have a Guam option and I …
  • Love the ocean theme!!! I agree it's a tad long but I still love it, nicely done!
  • Ok made a copy and changed the producers name to not include my last name now! Changed the link in the original post. Thanks again Addie!!
  • Met with her and so happy! She is offering a military discount, a discount for the month we are getting married since she didn't have one yet, and including so much! A PA system, chair rentals, trays, island hand fans, and linens for the cookie tabl…
  • So cute!! Congrats!
  • In Response to Re: Writing Own Vows: [QUOTE]Think of things that you would say to him in real life.  Is "divine apex of existence" a phrase you have ever used in real life?  Everything will seem more heartfelt if it is how you really speak to each …
  • In Response to Re: Advice on ceremony/reception situation: [QUOTE]The TIME of the wedding and reception determine what should be served. If your wedding falls during a traditional meal hour (which, for etiquette purposes, is between 11-2 or 5-8) th…
  • Ugh mobile screwed up and won't let me edit! Sorry! He wasn't dating her when invites went out. We might just let her come bc our final count isn't due til the week of the wedding. Still, I feel like it was totally not cool for him to ask. One of m…
  • Oh I'm not at capacity for the wedding, sorry if it sounded that way. At capacity for RD and boat the next day. I have room for the actual ceremony and reception, intend on saying yes, and am happy he has a new interest! I just was curious on thou…
  • "I present to you the newly married couple!" It was just on a wedding show I saw.
  • Wow that is way cheaper and easier! I guess I am just used to island prices for things lol. This sounds really simple, glad I asked. Thank you very much for the helpful answers! Sunshine, I hope it doesn't come off as gift grabby, that is not my int…
  • In Response to Re: His ring!!: [QUOTE]FI is going to be wearing his late grandfather's ring, so nothing for me to pick out there, but yeah, he basically let me pick out what I wanted for mine. Didn't want to get me something I didn't like since I w…
  • I got my mom, his mom, and his step mom all hangers with mom of bride/groom built into the wire that match mine and my bridesmaids. Not needed but I think it's nice.
  • There ARE sky lanterns that dissolve after getting wet. I'm sure you have thoroughly researched lanterns and know about every brand though, my bad.
  • Haha glad to know everyone is addicted too! I haven't read the comics yet either, but do want to. I have heard from so many people to expect totally different things in it too. I don't get to see it til Monday since we are a day ahead in the time zo…
  • I know it will but its so addicting!! Lol. The item was the Le Crueset pot with the lid that is a pan...I have never been so excited for a pot/pan in my life! Lol. I didn't even know about all the china/crystal/Le Crueset vs Martha Stewart/Wusthof v…
  • In Response to Re:Please Settle this Debate:[QUOTE]In Response to Re: Please Settle this Debate:EK.......... Are you disagreeing as to what is your preference, or as to what is more rude? You get to picknbsp; yournbsp; preference cash bar but you do…
  • hmmm not sure if this is going to post twice but it's not showing my post so I will re-write it. Thanks ladies very much for the feedback! I'm glad you guys think cookies are ok, I wasn't sure with the 'dessert before dinner' kinda thing lol. Than…
  • wed·ding  (wdng) n. 1. a. The act of marrying. b. The ceremony or celebration of a marriage. 2. The anniversary of a marriage: a silver wedding. 3. The act or an instance of joining closely: a wedding of ideas. Please understand there are multiple …
  • In Response to Re: His ring!!: [QUOTE]He picked it out. Posted by AddieL73[/QUOTE] I was to the point of telling him to! He said he wanted a surprise. He helped by showing me pics of what he liked and all but the grunt work was all me! lol
  • Yikes. Ladies, please hold yourselves together with some class. It's not your wedding, you're not paying for it, and it doesn't affect you. Please show me where it's 'proper etiquette' that there is allowed only one wedding? Because I can show you…